O mnie ...

Studentka oraz Mama, niedoświadczona, młoda, z każdym dniem poznająca świat. Chcę go pokazać jak najlepiej swojej małej córeczce. Chcę, aby niczego nie żałowała oraz była silną i niezależną kobietą. Chcę dać jej szczęście nie zabierając przy tym wolności oraz swobody. Chcę, ale czy tak potrafię to się okażę za parę lat

sobota, 16 marca 2013

Rossnę!

Chyba każdy zna drogerię Rossman. A każdy rodzic powinien znać program Rossnę! Pomijając fakt, że można robić taniej zakupy dla Maluszka, czasami są promocje i dla rodziców. W końcu też im się coś od życia należy ;) Pod koniec roku 2012 na wszystko w drogerii z kartą "Rossnę" można było otrzymać 20% rabatu (oczywiście rabatu indywidualnego na rzeczy dziecięce).
Właśnie się ostatnio dowiedziałam, że przy przejściu na każdy kolejny próg procentowy otrzymujemy również prezent. Nam z braku wiedzy pierwszy niestety przepadł ;( Mogę więc przedstawić Wam tylko prezent nr 2. Po otrzymaniu maila, że prezent gotowy do odbioru poleciałyśmy dzisiaj z mała do Rossmana odebrać co nasze. Prezent zapakowany jest w pudełeczko, że niestety nic podejrzeć nie można przez opakowanie. Ciekawość mnie zrzerała przez cały spacer ;) Ale wytrzymałam bez podglądania!
Wiadomo jak na nasz kraj przystało wielkiego ŁAŁ nie było, ale miło zawsze coś dostać za darmoszkę ;P W internecie można znaleźć filmik jakie to są prezenty w Niemczech. No niestety nie mamy do nich podjazdu ;/
Przedstawiam Wam oto prezent nr 2! Przepis na zupkę z marchewki z dynia oraz body. O dziwo body na mojego małego giganta są dobre! Rozmiar 74, więc akurat na styk. Spodziewałam się jakiegoś większego szału ... ale dobre i to ;)

Polecam program Rossnę! Na prawdę warto ;) My już mamy 5% zniżki ;D





7 komentarzy:

  1. Very cute!!!!
    I love your blog...if you want we can follow each other...it would be great! Tell me what do you think =)
    kisses,
    vogue4breakfast.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze ja mam ta karte ale zawsze zapominam skorzystac heheh:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja zawsze koło płatniczej siedzi w portfelu, chyba dlatego pamiętam ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie że dostaliście paczkę zazdroszczę bo do nas nic nie przyszło :( oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczkę trzeba zamówić na stronie Rossnę. i wybrać tam zestaw. Nas pierwsza też ominęła niestety ;(

      Usuń
  5. ja nie wiem gdzie można zamówić te nagrody i kiedy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie rossmana na swoim koncie trzeba wejsc w zakladke prezenty ;) a prezenty się otrzymuje przy przejsciu na kolejny próg procentowy lub na urodziny ;(

      Usuń