O mnie ...

Studentka oraz Mama, niedoświadczona, młoda, z każdym dniem poznająca świat. Chcę go pokazać jak najlepiej swojej małej córeczce. Chcę, aby niczego nie żałowała oraz była silną i niezależną kobietą. Chcę dać jej szczęście nie zabierając przy tym wolności oraz swobody. Chcę, ale czy tak potrafię to się okażę za parę lat

środa, 6 marca 2013

Gigant?

Jestem raczej niska, 164 cm to niezbyt wiele. M do wysokich też nie należy, 180 cm dla chłopa to raczej norma. A mój mały motylek ma wzrost roczniaka! W tamtym tygodniu skończyła 6 miesiąc, a ma już 71 cm wzrostu i 8,100 kg wagi ... Spotkałam ostatnio babci koleżankę z wnukiem. Chłopiec skończył rok i ma 72 cm wzrostu! Jadę wózkiem, patrzę na inne dzieci. Idzie mała dziewczynka wielkości Marysi mojej. No właśnie ona już idzie! A moja ani myśli jeszcze o chodzeniu. Ba! Nawet nie raczkuje jeszcze! A większa od niej ...  Pytałam się już pediatry. Twierdzi, że nic nie szkodzi, że jest taka duża ... A ja się dalej martwię ... Czy nie jest to przypadkiem jakaś choroba ... Czemu tak szybko rośnie?

Ile wzrostu mają Wasze pociechy? Któraś może też tak szybko rosła??

Marysia miała mieć ładne zdjęcie z grzechotką od  Cioci, które chciałyśmy jej wysłać MMS-em  no ale mama nie zdążyła zrobić zdjęcia z grzechotką. Widzimy tylko jak już leci ;)

2 komentarze:

  1. Jak lekarz twierdzi,że nie jest to problem to na 100% nie masz się czym martwić :)moja córcia też jest raczej wyższa od rówieśników..ona ma 105 (a za dwa miesiące 4 lata).. jak coś to służę radą :) mam troszkę dłuższy okres matkowania..pozdrawiam ciepło dziewczyny :) zapraszam do mnie.. i mojej córci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pocieszenie ;) pewnie będziemy wpadać! Zapraszamy do nas częściej!

      Usuń