O mnie ...

Studentka oraz Mama, niedoświadczona, młoda, z każdym dniem poznająca świat. Chcę go pokazać jak najlepiej swojej małej córeczce. Chcę, aby niczego nie żałowała oraz była silną i niezależną kobietą. Chcę dać jej szczęście nie zabierając przy tym wolności oraz swobody. Chcę, ale czy tak potrafię to się okażę za parę lat

piątek, 25 stycznia 2013

Jak się zaczęło . . .

Chęć założenia bloga już zrodziła się jakiś czas temu, ale cały czas było coś innego na pierwszym planie. W sumie nadal jest wiele ważniejszych rzeczy na głowie. Ale w końcu jesteśmy w domu, studia prawie skończone, no właśnie prawie ... no ale w końcu jest troszkę więcej czasu, dla mnie, no i dla Niej!

Ostatnio przeczytałam na pewnym blogu wypowiedź, że blogowanie to obnażanie się. Myślę, że jednak niekoniecznie. Mój M. też tak sądzi, nawet zaproponował, że mogę się Jemu pozwierzać haha ;). Jednak ja nie chciałabym pisać o swoich uczuciach, a raczej doświadczeniach, które zdobywam codziennie dzięki Niej.


Hmm, pojawia się pytanie "Kto to jest ta Ona". A zatem odpowiadam ;) Jest to moje ponad 7 kilo szczęścia i prawie już 68 cm radości, niezmierzony pokład miłości, najważniejsza osoba w moim życiu ( przykro mi mamo, babciu, M., ale taka prawda! ).

Przedstawiam Wam Marysie, mój najcudowniejszy prezent urodzinowy, no jeden dzień przed ;) Mój Motylek ma już 5 miesięcy. A ja od 5 miesięcy szaleję na jej punkcie! Ba! nawet dłużej!
W skrócie: Macierzyństwo pochłonęło mnie bez reszty.

Mam nadzieję, że mój blog Was zaciekawi oraz zaprosi do poruszania różnych tematów dotyczących Nas oraz Naszych pociech. Zapraszam!


~Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz