O mnie ...

Studentka oraz Mama, niedoświadczona, młoda, z każdym dniem poznająca świat. Chcę go pokazać jak najlepiej swojej małej córeczce. Chcę, aby niczego nie żałowała oraz była silną i niezależną kobietą. Chcę dać jej szczęście nie zabierając przy tym wolności oraz swobody. Chcę, ale czy tak potrafię to się okażę za parę lat

niedziela, 26 maja 2013

Wielki dzień

Kwiatki na Dzień Matki ;)
Dla mnie bardzo wielki dzień !!! W końcu obchodzę go pierwszy raz ...
Wszystkim mamom obchodzącym swój wielki d \zień po raz pierwszy oraz tym których to jest któryś z rzędu życzę wielu uśmiechów na Waszych twarzach oraz Waszych pociech, aby szczęście Wam dopisywało a radość wypełniała każdy dzień! Aby każdy dzień był dla Was wielkim dniem!!!!
Bycie Mamą to najpiękniejsza rzecz jaka mnie w życiu spotkała. Nie potrafiłabym teraz życiu bez uśmiechu tej małej istotki oraz bez tych codziennych nowych doświadczeń ;)

Wiem, że ostatnio tu wielka cisza i pustka ... Ale Marysia takie tempo narzuciła mi ostatnio  że kiedy ona pada to ja razem z nią ;)








Kwiatki na Imieniny od Córeczki <3
 



Postępy Marysi?
Raczkuje już całkiem sprawnie, pokonuje nawet przeszkody w postaci moich nóg! A ja cały czas za nią biegam ;)
Stoi owszem już dawno, ale zaczyna już do tego się puszczać !
Wymuszanki stosuje na prababci kiedy chce na ręce ;) Ojj sama ją tego nauczyła !
Je już coraz więcej różności, jednak z wielką chęcią cały czas wraca do cyca ;)
Zęby cały czas górne idą, ale coś dojść do nas nie mogą. Co kilka dni jest awantura w postaci krzyków, że boli.
Marysia miała pierwszego, dużego siniaka na czole! Było bliskie spotkanie z parkietem, trochę płaczu. No ale do wesela się zagoi ;)
Główną atrakcją są teraz garnki i różne kuchenne przybory. Zabawki leża w pokoju w reklamówce nie ruszane od baaardzo długiego czasu.




KOmputerowiec 
I pewnie o wielu naszych małych sukcesach zapomniałam ;) 

1 komentarz: